# parkingi samochodowe,
# osiedlowe drogi dojazdowe do budynków mieszkalnych,
# drogi dojazdowe dla straży pożarnej,
# wjazdy do garaży,
# ścieżki i ciągi piesze w parkach,
# lądowiska dla helikopterów,
# stanowiska dla przyczep campingowych,
# stabilizacja skarp w budownictwie drogowym,
# umacnianie rowów i brzegów zbiorników w budownictwie wodno-melioracyjnym.
1. Wytyczamy kształt i wyznaczamy poziom nawierzchni.
2. Wybieramy ziemię na głębokość, zależną od przewidzianego obciążenia nawierzchni (parkingi 25-30 cm, wjazdy do garaży 20-25 cm, drogi dojazdowe 40-45 cm).
3. Zakładamy obrzeża i zagęszczamy mechanicznie spód wykopu.
4. Wykonujemy umocnienie warstwy nośnej przez ułożenie podkładu ze żwiru, a potem warstwę podsypki piaskowej o grubości 2-3 cm. Każdą z warstw wyrównujemy i zagęszczamy.
5. Układamy kraty trawnikowe Eko-Fix i wypełniamy komory podłożem (żyzna ziemia) z nasionami traw w stanie luźnym, nie zagęszczonym, powierzchnię wyrównujemy do poziomu krawędzi krat trawnikowych.
6. W wyniku zraszania lub opadów atmosferycznych powierzchnia podłoża obniża się o 0,5-1,0 cm umożliwiając w tej przestrzeni swobodny rozrost traw.
7. W okresie kiełkowania (10-14 dni) powierzchnia z krat trawnikowych powinna być 3-5 razy w ciągu dnia zraszana. Zraszanie należy kontynuować w miarę potrzeby przez cały okres wegetacji od wiosny do jesieni.
8. W czasie eksploatacji nadmiernie wydłużone liście ulegają przycinaniu przez koła najeżdżających samochodów, a miejsca nie narażone na najeżdżanie (pobocza i środki stanowisk parkingowych) należy przycinać kosiarką.
1. Wypełnienie kraty trawnikowej.
Ziemia ogrodowa z nasionami traw w stanie luźnym
2. Podsypka piaskowa
Piasek (0/5 do 0/6) o grubości 3 cm
3. Warstwa nośna
Żwir, piasek (0/32) o grubości 20 cm
Tłuczeń (0/45) o grubości 15 do 55 cm
# parkingi samochodowe,
# osiedlowe drogi dojazdowe do budynków mieszkalnych,
# drogi dojazdowe dla straży pożarnej,
# wjazdy do garaży,
# ścieżki i ciągi piesze w parkach,
# lądowiska dla helikopterów,
# stanowiska dla przyczep campingowych,
# stabilizacja skarp w budownictwie drogowym,
# umacnianie rowów i brzegów zbiorników w budownictwie wodno-melioracyjnym.
1. Wytyczamy kształt i wyznaczamy poziom nawierzchni.
2. Wybieramy ziemię na głębokość, zależną od przewidzianego obciążenia nawierzchni (parkingi 25-30 cm, wjazdy do garaży 20-25 cm, drogi dojazdowe 40-45 cm).
3. Zakładamy obrzeża i zagęszczamy mechanicznie spód wykopu.
4. Wykonujemy umocnienie warstwy nośnej przez ułożenie podkładu ze żwiru, a potem warstwę podsypki piaskowej o grubości 2-3 cm. Każdą z warstw wyrównujemy i zagęszczamy.
5. Układamy kraty trawnikowe Eko-Fix i wypełniamy komory podłożem (żyzna ziemia) z nasionami traw w stanie luźnym, nie zagęszczonym, powierzchnię wyrównujemy do poziomu krawędzi krat trawnikowych.
6. W wyniku zraszania lub opadów atmosferycznych powierzchnia podłoża obniża się o 0,5-1,0 cm umożliwiając w tej przestrzeni swobodny rozrost traw.
7. W okresie kiełkowania (10-14 dni) powierzchnia z krat trawnikowych powinna być 3-5 razy w ciągu dnia zraszana. Zraszanie należy kontynuować w miarę potrzeby przez cały okres wegetacji od wiosny do jesieni.
8. W czasie eksploatacji nadmiernie wydłużone liście ulegają przycinaniu przez koła najeżdżających samochodów, a miejsca nie narażone na najeżdżanie (pobocza i środki stanowisk parkingowych) należy przycinać kosiarką.
1. Wypełnienie kraty trawnikowej.
Ziemia ogrodowa z nasionami traw w stanie luźnym
2. Podsypka piaskowa
Piasek (0/5 do 0/6) o grubości 3 cm
3. Warstwa nośna
Żwir, piasek (0/32) o grubości 20 cm
Tłuczeń (0/45) o grubości 15 do 55 cm
# parkingi samochodowe,
# osiedlowe drogi dojazdowe do budynków mieszkalnych,
# drogi dojazdowe dla straży pożarnej,
# wjazdy do garaży,
# ścieżki i ciągi piesze w parkach,
# lądowiska dla helikopterów,
# stanowiska dla przyczep campingowych,
# stabilizacja skarp w budownictwie drogowym,
# umacnianie rowów i brzegów zbiorników w budownictwie wodno-melioracyjnym.
1. Wytyczamy kształt i wyznaczamy poziom nawierzchni.
2. Wybieramy ziemię na głębokość, zależną od przewidzianego obciążenia nawierzchni (parkingi 25-30 cm, wjazdy do garaży 20-25 cm, drogi dojazdowe 40-45 cm).
3. Zakładamy obrzeża i zagęszczamy mechanicznie spód wykopu.
4. Wykonujemy umocnienie warstwy nośnej przez ułożenie podkładu ze żwiru, a potem warstwę podsypki piaskowej o grubości 2-3 cm. Każdą z warstw wyrównujemy i zagęszczamy.
5. Układamy kraty trawnikowe Eko-Fix i wypełniamy komory podłożem (żyzna ziemia) z nasionami traw w stanie luźnym, nie zagęszczonym, powierzchnię wyrównujemy do poziomu krawędzi krat trawnikowych.
6. W wyniku zraszania lub opadów atmosferycznych powierzchnia podłoża obniża się o 0,5-1,0 cm umożliwiając w tej przestrzeni swobodny rozrost traw.
7. W okresie kiełkowania (10-14 dni) powierzchnia z krat trawnikowych powinna być 3-5 razy w ciągu dnia zraszana. Zraszanie należy kontynuować w miarę potrzeby przez cały okres wegetacji od wiosny do jesieni.
8. W czasie eksploatacji nadmiernie wydłużone liście ulegają przycinaniu przez koła najeżdżających samochodów, a miejsca nie narażone na najeżdżanie (pobocza i środki stanowisk parkingowych) należy przycinać kosiarką.
1. Wypełnienie kraty trawnikowej.
Ziemia ogrodowa z nasionami traw w stanie luźnym
2. Podsypka piaskowa
Piasek (0/5 do 0/6) o grubości 3 cm
3. Warstwa nośna
Żwir, piasek (0/32) o grubości 20 cm
Tłuczeń (0/45) o grubości 15 do 55 cm